yo

efter en tid av deppig- och opeppighet är jag nu tillbaka
det började med en oväntad pengasumma på kontot
sen kom ett nytt jobb
och nu leker lifvet mitt!
jag vaknar av solljuset på morgonen, jag skrattar mest hela tiden och ingenting-kan-stoppa-mig-känslan pirrar typ i mig
dunno hur detta hände, men tack och lov gjorde det det
fick ett infall en natt och sydde en kjol
här poserar jag med nykjolen och en ny glittrig polo från myrorna
tänkte att jag skulle visa outfiten i ett bättre ljus så jag begav mig till badrummet
väl där inne så bröt en fruktansvärd posa-ensam-framför-kameran-stund ut
jag vet inte hur länge jag stod där men här har vi en produkt av den sug-in-näsan-puta-med-läpparna-sessionen
ha ha
när jag väl slitit mig från mig själv så åkte jag till le village där vi firade olivia som fyllde 20!
födelsedagsbarne
en kuf
två kuf
detta var första kvällen som jag var superpeppad på jäääättelänge
och he va ba en så nice kväll
synd ba att inte tilda va med för hon ligger och har min sjuka
och nu ska jag åka och ta hand om en annan sjukis
sjuk-syrran min
peace out forever
/julio

Kommentarer
Postat av: sus

ey bruden, är alla i gbg så snygga som dig och dina vänner?!

2012-02-04 @ 17:40:13
URL: http://hejsusa.blogg.se/
Postat av: aliya

:'(

2012-02-04 @ 22:51:08
Postat av: sufia

du är då allt för vacker käre vän!!

2012-02-05 @ 00:43:56
URL: http://error-terror-error.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0