"det är faktiskt min födelsedag"

intch längre, dessvärre.

dagen har varit lite för bra tror jag.
blev väckt av allsång klockan 06.11, ba för att jag började jobba 07.30. ni förtjänar en eloge för att ni offrade er sovmorgon för min skull♥

ja må hon leva, diktläsning, ljus, gröt-med-nutella, skorpor med ost och paketöppning i sängen -precis i min smak!

drog på jobbet, där flöt det på, sa till en gubbe att jag fyllde år, han gav mig 50 nok "köp dig nå sjokolade", tog emot pengarna, visste inte om jag begick ett arbeitsbrott, sa inget till någon av mina arbeidsmedarbeidere, lever ännu iaf.

kom hem till ett städat och rent hus. tände basa, dukade upp till långbord och åt vegbiffar med ugnsbakad klyftpotatis. cookies, browniekaka, hallonpaj och annanaspaj till efterrätt. befinner mig fortfarande i matkoma.

avslutade kvällen med bridget jones dagbok. ba perfekt.
bästa dagen, bästa vännerna.
tack för allt!
det är dessutom bara en vecka kvar nu också.

/mimmi

Kommentarer
Postat av: sufialu

wish i were there to share the day with yaaaaa :(

men det ägde ju att dagen ägde ändå!

2012-01-30 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0