jag kan ju inte ens få dig dit jag vill



om det är något jag vill uppnå år 2012 så är det väl i sådana fall saker som:

1. att sluta vara så självkritisk. jag vill kunna känna mig kung, snygg, bäst och viktig.

2. ta hand om mig själv både psykiskt och fysiskt, och göra det till en självklar vana. träna betydligt mer, se lösningen inte problemet, dricka mindre vin, tänka positivt, köpa bra hudprodukter, äta nyttigt och mer regelbundet.

3. använda kameran mer.

4. besöka platser och människor man aldrig har besökt eller träffat tidigare, tillsammans med mina kompisar. vill tågluffa i europa och fly från vintern i sverige till sommaren i australien.

5. leva efter det bästa mottot som är så himla sant. det lyder följade "ingenting är omöjligt, bara man vill tillräckligt mycket!"

nu är det sängdags för min del
imorgon ska bli en bra dag hade jag tänkt
soft
visst
då säger vi så
puss
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0