jag kanske gör dig lite besviken, men jag är inte så cool

jag ligger hemma och är sjuk
om jag ska vara ärlig har jag längtat lite till att vara så här lagomt sjuk ett tag
för det är liksom mysigt
ligga hemma och se film nivet
men det är ju också nu jag inser vad INTE vill ligga här
här kommer en lista på vad jag vill göra:
1 gå ut och dricka öl med mina kompisar
2 köpa billiga hårspännen på monki-rea
3 mata fåglar med vårt stentorra bröd från lidl
4 äta något som SMAKAR något
5 sätta i linser och sminka mig
6 dra på mig obekväma nylonstrumpor och tajt oskön klänning
7 OCH GÅ UT OCH DRICKA ÖL MED MINA KOMPISAR
är less på kallsvettig kropp och varma glansiga ögon, vill inte ligga här längre..............
om du har något förslag på saker att göra är du varmt välkommen att föra fram dem här nedanför
jag har bockat av följande:
1 facebook, ett antal gånger
2 bloglovin, kanske ett antal fler gånger
3 bloggar jag inte vanligtvis läser
4 mad men, coppola-filmer och adventure time
5 shoppingsidors rea-avdelning
6 svtplay, dvs. ett klipp från svtplay
äsch ni fattar
här kommer lite fina bilder istället
ska vrida och vända mig lite till nu
heido
/julia

Kommentarer
Postat av: Fellen

Hej Julia, för det första: tack! för det andra: tack igen! för det tredje: din kommentar gjorde mig väldigt glad, glad blev jag av att veta att jag kunde göra dig glad! (Jag måste sådär lite i efterhand ursäkta att jag såg så oförstående och borta ut och inte riktigt sa hej i somras på trästocks, det tog ett tag innan jag insåg att det var du!) Jag hoppas att Göteborg är snällt mot dig, vi ses.

2012-01-29 @ 14:40:50
URL: http://fellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0