shake that ass bitch

hej, ursäkta för min frånvaro
min föräldrar har lämnat landet, min syster är tillbaks i söteborg
själv sitter jag och myser med min spikmattekudde
det är sååååå skönt att vara hemma
nog kan vi alla hålla med om att skell aldrig har vart så här mysigt
är så glad över att jag och mimo "flippade de där plattorna" på mollys
och att det gick bra
jag är så glad över att mina vänner är bäst och att anna är 18 år nu!
men endå sitter jag här och lyssnar på louis armstrong och känner mig lite ledsen
kanske för att jag måste söka både jopp och hemnyckel
kanske för att jag vet att vi snart måste säga hejdå till varann igen
men ikväll ska vi gräva snögrotta
vem är på?!
kram
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0