i'm in love with a poet, a prince.

okej
lite av vad jag har gjort på senaste tiden:
sett fina kompisar gå bal


försökt få upp eld

kollat på fin utsikt

med fina och visst lite sura människor

hängt med en gullig hundvalp

och grillat marshmellows på hard core-sättet

promenerat längst never ending grusvägar

chillat i solnedgång på falkberget


hittat skogsporr

ottos hade med sig en fin kamera

karlsson har tagit körkort och kört oss *vart vi vill så fort han kan, vart vi vill så fort han kaaaaaaaan*

han tog oss till kallholmen i skelleftehamn bl.a.

Emmy matchade med naturen

klockan var halv 1 på natten och allt var fintfintfint

myggorna var helt crazy så vi drog hem

jag + min familj har tatuerat sig. var sin pusselbit som passar ihop med de andras. såhär blev min brors

och jag gjorde min röd. den blev såhär: väldigt nöjd!

imorgon drar jobbet igång på riktigt
shittas pommfrittas
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0