är du trött?

just nu går mitt liv i kulören beige. det händer så bra saker all the time men jag kan ba inte ta in dom. stöter bort och fortsätter som tidigare. inte ens vårluften biter på mig. vad kan man lida av för slags bokstavskombination då egentligen?

imorgon börjar jag med inskolningen på mitt nya jobb också. gillar inte grejor som har med första intryck att göra. så krystat, torrt och ångestladdat. värsta blandningen av känslor ju.

men så var det med den korta frihetsperioden då... räknar ner. ska ta vara på de allra sista timmarna af freedom genom att, sova bort dom. vad hände med allt jag skulle hinna med att göra under tiden jag var arbetslös? när kommer livet någonsin bli som man planerar, och framför allt vill? får panik såfort framtiden kommer på tal.

lyssnar på patti smith och elton john som tröst i mörkret

*mongobruden har talat ja*
och här har vi na' bakis i tydlig profil
skämmes
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0