EGG AND MILK

jag är hemma nu
vi är hemma
det har varit fint och soligt och varmt och mätt
har nog gått upp minst 4 kg under dessa glada dagar
har ett nytt favoritmål på dagen också: brunchen
mmmm-mmmm

som grädden på mosen så har herr feber och fröken snuva hängt mig hack i häl hela vistelsen
man kan ju inte göra så mycket mer än att tacka, ta emot, lida och härda
kan jang och paracetamol jobbade på men hade det lite kämpigt ändå

här kommer några bilder från en brunch
asså kolla ba!!





idag skulle bli min kryardag, en gång för alla
känner mig inte så kry
måste sova
/mimmi

Kommentarer
Postat av: josefin

så himla fint det var att träffa er. har fått mersmak. får väl åka till skell nån gång....

2012-03-07 @ 10:33:47
URL: http://monjofesino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0