en värld full av bakterier

godmorgon min kära
i lördags hade jag och per mysdag för att vi inte setts så mycket på sistone
jag jobbade hela dagarna och han sov på sömnlabb hela nätterna
jag visade opp min nya blus jag köpte när mina skellgurls<3 var här
den är fin men för liten egentligen
vi gick till hagabions café som är vårt nya favvo
dricka kaffe äta bulle ja ja
två lobotomerade filurer gick med på att ta hand om mig när per skulle på puben och se hockey
sen åkte vi hem till josse och blev klippta
jag blev toppad och perra fick en frisyr a la hitlerjugend
igår jobbade jag min (förhoppningsvis) sista dag på berlin
det firade jag och tilda med att göra en hit om vår tid där
lyssna här:
En tid i våra liv
vi gjorde även en hyllningssång till allas vår Michael Cera
lyssna här:
Det står MC på din näsa
"som en liten råtta, utan ett flin"
man kan också lyssna på min nya braiga spotifylista om man vill
En värld full av bakterier
nu ska jag göra fler viktiga saker på min lediga måndag
typ att posta brev och njuta av finvädret med en kaffe i min hand
hejdå!
/julia

Kommentarer
Postat av: sus

åh mycket fint skrivet och fotat min käre venn!

2012-03-12 @ 15:37:34
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0