rocka mig

så här sitter jag nu
njuter i mina souvenirer från mina päron
ett snäckarmband från thailand och en kick-ass-mössa från peru
dessutom har jag på mig den rosa blusen jag suktat efter lääääänge och äntligen köpte när det kom på rean
det bästa med den är att den redan ser fläckig ut så alla mina framtida (obligatoriska) fläckar kommer smälta in jättebra
i morse lagade jag american pancakes och stekte ägg med tre dagar gamla sådana
det var jättegott
idag skulle jag egentligen kanske jobbat min ALLRA sista dag på berlin, men jag slapp
min lycka är total
idag ska jag twista runt på göteborgs gator och vara så himla glad för att jag får jobba med barn varje dag istället för att vara svettig, stressad och ha klump i magen bland människor som vill va så himla coola
dessutom ska jag twista runt för jag och mimo ska dj:a på the nova när jag är hemma i skell på påsk
hhohoho rrrrrowligt
kom och sväng era lurviga plz
/julian

Kommentarer
Postat av: sefia_

du är så fin du!

2012-03-14 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0