so what the hell are we so afraid of?

saker som jag kommit på/gjort senaste veckan:
1. att jag har ett extremt hängöga. lite jobbigt att inte ha kommit på det tidigare liksom...
2. drömt att jag borstat tänderna och haft råsegt saliv som inte ville komma ut. vaknade av att jag spottade mig själv i ansiktet.
3. sett världens snyggaste signe & sof i en duett till tonerna av video games. jag säger bara :').
4. varit spytrött men ändå inte kunnat sova.
5. tagit min after work-meal-oskuld på coasters.
6. fixat adobe premiere pro cs4 till min dator men den var visst för kass för att palla. orka.
7. insett att jag vill ha en ny dator.
8. påbörjat försäljning av grejor på tradera som jag kanske får lite pengar för, som jag sen förhoppningsvis i framtiden ska kunna köpa en macbook för.
9. druckit kaffe på stans lätt mysigaste café med mossan.
10. dansbattlat med africanos på mollys.
11. taggat ihjäl mig till umeo och allt vad det kommer erbjuda.
12. cyklat till solbacken och det luktade påskgodis i luften.
13. längtat till sopade vägar, påsk och godis.

låt mig nu få ge er någon fint att vila ögonen på!




/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0