and turned you around

just hemkommen från ett 24 h arbetspass. det ni.

sitter typ aldrig vid datorn längre. det känns ändå gr8. tar bara vara på den finaste årstiden -försommaren! cyklar, dricker termoskaffe på bergstoppar, south park, lirar fotboll, skrattar, glass, oboy, dansar till dålig dubstep på mollys, loreen vinner eurovision, suger på kubb och andas vid älven. känns ibland som att jag typ lever i någon slags illusion men kommer lika snabbt på att jag ju inte gör det. it's real. men det känns inte som det. dagarna springer förbi. hela staden känns typ som en stadsfest på något vis. tror den känslan kommer att försvinna nu när det visst ska bli kallt igen. men vafen.

jag flagnar btw jättemkt på bröstet. kan man ens flagna i sverige, skellefte?! shit.

flyger till barcelona på fredag (utan bagage hjälp!!!) med guffe och karlsson. vilket järngäng va! vet inte vad jag ska förvänta mig riktigt. öl och sol och inga bekymmer I hope.

/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0