fult

hej igen!
nu står mina väskor packade
allt utom tvätten som är i torktumlaren är med
fattar EJ hur den ska gå ner
fattar inte heller hur jag ska kunna släpa världens tyngsta väska med sämst rull, bära en riktig backpackrygga på ryggen, en kånken på magen och samtidigt ha fria händer för att bära en symaskin i en flyttlåda
jag misstänker en total kollaps med gråtpaus mellan tåget och bussen i umeå
lämnade över en massa stuff som inte fick plats i mina väskor till tilda för någon dag sen
kalla det en avskedspresent, bråte eller vad du vill men jag tror hon blev glad!
det känns jättekonstigt att idag är min hejdå-dag till göteborg
jag känner mig knappt nostalgisk alls
och jag är ändå världens mest nostalgiska person
kanske inte är ett hejdå på riktigt isåfall, kanske kommer jag tillbaks ganska snart igen
på fredag flyger jag, pia, emma och susa till barca för att påbörja en tågluff "utan så mycket planer"
just nu känner mig stressad över det där med typ inga planer men jag vet egentligen att vi kommer ha det bäst
nu ska clara få sin beskärda del av min strumpsamling + lite annat
heido!

Kommentarer
Postat av: tildatildistildan

jag blev super gllaaa. tack för skiten!

2012-05-09 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0